Home / Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Cadeaukaart kopen

Waar koop ik de cadeaukaart?
De fysieke cadeaukaart is te koop bij Plus Huls van den Nieuwboer, Slijterij de Barrique, The Italian Barber en Kulturhus Borne. De kaart is ook digitaal te koop op deze website, je ontvangt dan een digitale cadeaubon per mail.

Kan ik meerdere cadeaukaarten in één keer kopen?
Ja, dat kan. Als je graag een zakelijke bestelling wil doen, neem dan contact op via cadeaupas@visitborne.nl.

Ik wil de cadeaukaart vandaag in huis hebben, kan dat?
Ja, dat kan. De fysieke cadeaukaart is te koop bij Plus Huls van den Nieuwboer, Slijterij de Barrique, The Italian Barber en Kulturhus Borne.
Een digitale cadeaukaart kan worden aangeschaft via deze site. Deze digitale cadeaukaart wordt vrijwel direct na aanschaf naar het mailadres van de opgegeven ontvanger gestuurd. Check ook de spambox en vul het e-mailadres goed in.

In welke waarden is cadeaukaart verkrijgbaar?
Bij de verkooppunten kun je zelf aangeven voor welk bedrag tussen € 5 en € 150 je een cadeaukaart wilt kopen. De kaart is te koop bij Plus Huls van den Nieuwboer, Slijterij de Barrique, de Mitra en Kulturhus Borne. De digitale kaart is alleen te koop in vaste waardes (€5, €10, €15, €20, €25, €50).

Kaart gebruiken

Waar kan ik mijn cadeaukaart besteden?
Op www.visitborne.nl/cadeaupas kan je zien bij welke ondernemers je de cadeaupas kan inleveren.

Moet het tegoed op de kaart in één keer worden besteed?
Nee, de cadeaukaart kan bij meerdere inleverpunten ingewisseld te worden, tot dat alles is besteed.

Hoe lang is mijn cadeaukaart geldig?
De tegoeden die worden aangehouden op de cadeaukaart zijn geldig tot uiterlijk 2 jaar na aanschaf. Na die periode kan de cadeaukaart niet meer worden gebruikt.

Waar kan ik zien tot wanneer mijn cadeaukaart geldig is?
Benieuwd hoe lang dat jouw cadeaukaart nog geldig is? Dit kun je controleren door in het menu te kiezen voor saldo. Vul vervolgens het nummer van de code in op je (digitale) cadeaukaart staat.

Waar kan ik zien hoeveel tegoed ik op mijn cadeaukaart heb staan?
Het tegoed op jouw cadeaukaart kun je zien door in het menu te kiezen voor saldo en vervolgens het nummer van je cadeaukaart in te vullen. Natuurlijk kun je het saldo ook bij de deelnemende winkels opvragen.

Hoe betaal ik met mijn cadeaukaart?
De cadeaukaart werkt heel simpel. Op de cadeaukaart staat een QR-code. Deze wordt in de winkel gescand. Je hoeft niet in een keer het gehele bedrag dat op de cadeaukaart staat uit te geven. En ook niet in één winkel.

Hoe ontvang ik de online versie van de cadeaukaart?
De digitale versie van de cadeaukaart is een pdf die je na het bestellen op deze site ontvangt op je opgegeven mailadres (check ook de spambox als je geen mail ontvangen hebt). Op de PDF staat de QR-code geprint die wordt gescand als je de kaart gebruikt om mee te betalen. Je kunt de print met de code meenemen, maar ook op je telefoon laten zien.

Ik heb een pdf-bestand via de mail gekregen, maar ik heb geen printer.
Dat is geen probleem. Je kunt je e-mail ook via je telefoon laten zien en af laten scannen.

Kan ik de cadeaukaart ook inleveren als ik de kaart niet meer heb?
Om het bedrag van de cadeaukaart te kunnen vaststellen moet de QR-code gelezen worden. Dus zonder kaart of pdf-bestand kan de cadeaukaart niet ingeleverd worden.  

Kan ik de cadeaukaart voor geld inwisselen?
Nee, de kaart is niet inwisselbaar voor geld.

Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van de cadeaukaart?
In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats.

Overige vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je een bestelling van een cadeaukaart die je hebt gedaan wijzigen? Neem dan contact met ons op. Dat kan via cadeaupas@visitborne.nl . Houd je bestelnummer bij de hand.

Ik heb een klacht, wat kan ik nu doen?
Heeft u vragen of opmerkingen over het gebruik van de cadeaukaart of problemen bij het gebruik van de kaart, laat ons dit zo spoedig mogelijk weten door contact op te nemen via cadeaupas@visitborne.nl

Waar vind ik de Algemene Voorwaarden?
De algemene voorwaarden leest u op deze website.


Vragen deelnemende ondernemers

Hoe kan ik inleverpunt voor de Bornse Cadeaupas worden?
De cadeaukaart is er voor lokale ondernemers in gemeente Borne. Je bent actief in de branche retail (uitgezonderd supermarkten), horeca of vrijetijd. Voor meer informatie over het aanmelden als inleverpunt voor de cadeaukaart kun je een e-mail sturen naar cadeaupas@visitborne.nl.

Wat moet ik doen als iemand een cadeaukaart komt inleveren?
Er zijn 2 manieren op de kaart af te waarderen:

- Cadeaukaarten scannen via een app op je telefoon of tablet
Ga naar de 'CCV-Connect' app en scan de QR-code met de camera op je telefoon of tablet. Vervolgens kun je in het scherm het gewenste bedrag aangeven dat ingeleverd / afgewaardeerd moet worden.
- Cadeaukaarten accepteren zonder app
Wil je liever de pas accepteren zonder app op je telefoon of tablet. Dan kun inloggen het dashboard met jouw account. Vervolgens voer je het nummer in dat bij de QR code op de cadeaukaart staat. In jouw account kun je ook jouw bedrijfsinstellingen wijzigen of rapportages inzien

Zijn er kosten verbonden aan deelname?
Als acceptant van de Bornse Cadeaupas wordt bij inname van een cadeaupas 3% van het ingeleverde bedrag van de cadeaupas ingehouden. Dus stel iemand levert een kaart in bij jou ter waarde van €15,-, dan kost dit je €0,45.

Op welke systemen kan ik de CCV Connect app downloaden?
Op alle apparaten die op IOS en Android draaien. Voor IPhone geldt v.a. iOS 11 en voor Android vanaf versie 7.1. Het werkt ook op oudere versies maar daar geeft onze leverancier geen support op.

Wat is het btw-percentage van de cadeaukaart?
De cadeaukaart is vrijgesteld van btw. Bij verkoop van de kaart hoeft over de kaartwaarde geen btw te worden afgedragen.

Hoe verloopt de betaling?
Stichting Bornse Cadeaupas zorgt voor de verkoop van kaarten in de verkooppunten en via de website. Ook beheren en controleren we de kaarten die worden uitgegeven. Betaling van de geaccepteerde kaarten gebeurt wekelijks via overschrijving naar het bij de registratie opgegeven bankrekeningnummer. In het ondernemersdashboard kunnen de geaccepteerde kaarten worden gevolgd.

Waar kan ik terecht voor (technische) vragen en storingen?
Je kunt hiervoor contact opnemen met via cadeaupas@visitborne.nl.

Wat doe ik met de cadeaukaart als een klant deze inlevert?
Deze worden niet hergebruikt en kunnen daarom worden weggegooid.

Opzegtermijn
Er wordt vooralsnog geen opzegtermijn gehanteerd. Mocht dit anders worden in de toekomst dan worden deelnemers daar eerst over geïnformeerd.

Mijn vraag staat hier niet tussen

Staat je vraag hier niet tussen? Neem dan contact op via cadeaupas@visitborne.nl
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.